tisdag 9 november 2010

Klar!!!

Ja nu har jag läst klart alla böcker som jag hade kvar av Camilla Läckberg!! Tog knappt en vecka å läsa dom tre som jag inte sett på tv:n, ganska ovanligt för att var mig kan ja säga.... men jag slapp ju läsa själv. Det va ju bara å lyssna å då kunde jag göra det på jobbet så det är väl därför jag lyckats läsa ut dom så fort=)

Annars är det inget nytt som händer... va med Denisè igår, blev en film å lite Yatzy-lirande, som jag för övrigt va en Loser på just igår=( Men det är ju inget å deppa över hahahahaaa....!!!!

Nu är det snart jul igen, men först ska jag ju fylla år, men det är tre veckor än till dess...!!! I år får nog alla klara sig utan julklappar från mig, inge kul men vad ska jag göra?! Finns inget annat alternativ när jag inte tjänar så mkt pengar, men jag är glad över att ha ett jobb i alla fall, det kunde faktiskt varit värre!!

Julmusiken snurrar för fullt=O) Har aldrig lyssnat på julmusik så här tidigt, men har fått sånt sug så det är bara å köra......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar