onsdag 3 november 2010

Läslust!!

Herregud, nu har jag på mindre än en vecka snart läst tre böcker.. eller läst å läst lyssnat är väl mer rätt ordval=O) Gutt det är med mobil som man kan ha ljudböcker på hihiiii..... har ett program som heter storytel på mobilen å det är klockrent... jag tycker det är skönast å lyssna, har alltid älskat det. När mamma läste böcker när man skulle sova eller när fröken läste i skolan, det va ren njutning.. man kunde liksom bara koppla av å bara lyssna!!

Har fått dille på Camilla Läckbergs böcker för tillfället.. dom fyra första har ju SVT filmatiserat så dom har jag ju redan sett, så nu har jag lyssnat på dom tre sista. Dom är så spännande så jag kan absolut inte sluta, man bara måste fortsätta. Å det är ju precis så en bok eller film ska vara!! Så stor eloge till min nya favoritförfattare Camilla Läckberg=O)

Är så slut i mina ben å min rygg just nu, benen är väl mest för att jag har slutat cykla för en period.. är inte så kul så här års å så är inte en moutinbike så pålitlig när det är kallt med tanke på att handtagen till bromsarna gärna fryser fast. Så numer går jag till och från jobbet, en promenad på ca 30-40 min, inte alltför långt lite lagom, ibland kan d ta längre tid.. men det beror på hur fort man känner för att gå=O)

Annars händer inte alltför mycket just nu, det vanliga... sover alltför länge, jobbar å hamnar framför datorn och tv:n alldeles för länge om kvällarna!! =O) I helgerna är det vännerna som gäller å det klagar jag absolut inte på!!

Nä nu ska jag försöka lyssna lite mer ingående på min bok=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar