måndag 14 mars 2011

Skurat!

Idag tog jag äntligen tag i att skura rent duschen som jag behövt så länge. Hur svårt kan det va liksom?! hihihiii... men nu e d gjort.

Annars blir det nog inte så mkt mer än jobb idag. Men det e ju inte fy skit det!! Å nästa vecka blir det kortvecka, två dagar :) Ska nämligen på kurs tisdag-onsdag i Stockholm, men åker redan på måndag.. eftersom kursen börjar 09:00 på tisdag morgon. Ska bli rätt kul faktiskt, men lite smått nervös då jag åker själv. Fast städerskan i Kalmar ska med, men har aldrig träffat henne. Så det kan ju bli rätt intressant!! :) Men jag ska nog klara av det med, kommer ju vara sjukt stolt när jag kommer hem om inte annat, att jag klarade ut att själv.
Får berätta hur det gick sen hihii

Det mest intressanta denna vecka är att jag ska klippa mig på Onsdag :) Sen blir det väl det vanliga, sova jobba... tvätta å så.

På återseende, ha d :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar