söndag 13 mars 2011

Helgen snart slut!!

Idag har jag varit hos mina föräldrar, dom skulle va barnvakt å L (syrrans dotter) Så mamma tyckte jag kunde komma hem med så fick jag lite mat åxå. Aldrig fel =O) Va så pass snäll att jag tvätta mammas bil både i å utanpå!! Det behövdes kan jag lova... ååå älskar att det snart är vår så att man kan va ute å styra med såna saker. Finner ju det roligt då =O)

Så har jag busat m L, plockade i ordning i dockskåpet som såg ut som ett bombnedslag,å bara för att jag skulle va där å pilla så skulle ju hin leka. Vilket hon inte hade gjort innan trots att det skulle plockas fram =O)

Så va jag med å skjutsade hem henne, så skulle hon få åka vagn äntligen. Som hon tjatade på mig om det.

Väl hemma kom en kompis förbi å sa hej, å nu sitter jag här uttråkad till max. Hatar nämligen att vara ensam, vill alltid ha ngn att prata å umgås med. Sen e jag ju ensam hela dagarna innan jobbet ändå, så på helgerna blir jag ännu mer uttråkad av att vara själv. Eftersom jag vet att kompisarna e lediga. Men dom har ju annat å göra än å hänga med mig hela tiden =O)

Så nu hoppas jag att jag snart hittar en tjej, så man kan få börja leva det där livet som jag längtar efter. Sambolivet, visst låter det helt underbart!? =O) Men det kommer tids nog, jag får ha tålamod hihihihiiii....

Annars så har det varit lugnt i helgen, igår va gänget hemma å vi kollade melodifestivalen... inte mkt å säga om det =O) Trevligt va d!!!

I morgon e d jobb igen yippiiii=O)

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar