måndag 21 mars 2011

Kurs

Idag bär det av på kurs till Stockholm "Hägersten" en städkurs om hur man städar inom Tand och Sjukvård. Ska bli rätt kul faktiskt, men lite smånervös samtidigt åker ju själv. Det är en städerksa till inom vårat företag men hon jobbar på kliniken i Kalmar å jag i Oskarshamn så vi har aldrig träffats förut, men det ska nog bli bra tror ja =O)

Helgen har varit lugn å skön, i lördags va jag på stan med Vican å så kollade vi när henens karl spelade fotboll =O)
Sen åkte jag hem till mamma å pappa, tänkte hälsa på hos mina gamla grannar. Men när Marie inte va hemma så drog jag mig bortåt Hanna å Thim som bor bara två hus från mina föräldrar. Dom va ute så tänkte snacka av tiden tills marie kom från jobbet. Men det slutade med att jag passa deras son medan H skjutsade T till lite festligheter. Sen när H kom hem så följde jag med in, vi började skruva å sätta upp nya sakerna dom köpt på ikea. Sen började vi med deras nya soffa, sen kom det ytterligare en kompis med sin son... så klockan blev 00:00 innan jag kom därifrån =O) Spontant å roligt, alltid skönt med vänner som man kan komma till när som å dom alltid tar sig tid <3 Så jag fick världens bästa lördag till slut trots att jag trodde jag skulle få sitta helt ensam!!

Igår va min systerdotter här en stund medan syrran tränade, sen följde jag med dom hem en stund, sen åkte vi å hälsade på mamma å pappa (mormor, morfar) Linn tycker ju det är så kul å hälsa på sin morfar =O)
Å så ska hon alltid käka kex tills hon spricker hihiii

Igårkväll skulle jag se ny Åsa-Nisse, men somnade visst mpot slutet med kläderna på å allt å ändå frös jag hela natten... skumt =O)

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar