söndag 27 mars 2011

Ny Vecka!!

Ja nu är helgen över igen... kan aldrig sluta förundras över hur fort det går!? Även veckorna springer iväg.. fast när man va liten då gick tiden så sakta jämt. Kan ngn förklara varför det är så eller varför man känner så???

Det har varit en lugn helg, har bara tagit det lugnt å myst med vänner. Vart hemma lite själv å så. Tycker inte om att vara hemma själv på helgerna då jag vet att kompisar andra nära personer är lediga å har tid att ses. Har svårt i veckorna då jag jobbar ständig kväll!! Men jag förstår ju att jag inte kan va å störa alla om helgerna =) Dom är ju heliga för familjer å så.

Förra veckan va jag ju på kurs i sthlm. Det va hur kul som helst, å jag klarade av att åka tåg med byte å allt själv. Ska poängtera att det va första gången på egen hand, annars har man alltid åkt med ngn. Men det gick bra å jag växte en hel del i det =) Så nu kan jag åka på kurs fler ggr hahahaaa

Jag måste tipsa om en film jag såg två ggr i helgen, först själv i två omgångar eftersom jag såg den sentå somnade (den va verkligen inte dålig, men va trött efter resandet) sen tipsade jag min kompis om den så hon blev sugen å se den igår när vi hängde en stund, så då såg ajag den igen =) "Charlie st Cloud" med Zac Efron... hur bra som helst.... Så SE DEN!!!

Ha d, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar