torsdag 19 januari 2012

Antal barn!!

Läste idag att Angelina Jolie och Brad Pitt ska ha barn igen. Denna gång biologiskt. Om det är sant vet jag inte, men spela roll. Då blir det deras 7:e barn. Hon säger att hon älskar att vara förälder å allt. Å visst, de är det garanterat underbart att ha barn. Vill gärna själv ha nån gång i framtiden. Men det jag undrar. Varför ska man ha så många barn?! Är det inte bättre att ha minst 2 eventuellt 3 kanske 4 men inte fler. Man ska ju liksom ha tid, ork å ekonomi. Mkt mer, men dom tre viktigaste. Man ska helst va två om det åxå. Vilket dom e ja vet!! Visst hon har pengar så det lät ju inte va ngt problem. Å tiden värkar ju finnas iaf om man tror tidningarna. Med tanke på allt dom fotograferar av vad stjärnorna gör om dagarna. Men jag tvivlar ändå på att tiden finns till för 6(7) barn. Dom jobbar ju liksom inte 7-16. Dom har ju jobb som kräver deras tid i månader 24/7 å resor hitan å ditan. Vet inte om dom har barnflicka å så. Men iaf, grejen jag e ute efter. Är det inte bättre att ha några barn som man kan lägga all sin tid å energi på så att dom känner sig älskade å allt som hör till?! Ja jag ska ju inte döma dom, dom får ju så klart ha hur många barn dom vill. Men jag tycker bara det att barn är ngt man sätter till världen för att man vill. Å inte för att uppnå nån jävla status.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar