torsdag 19 januari 2012

Minnet...

Jag kan undra ibland hur minnet kan vara så dåligt på mig?! Jag är ju bara 27 år :) om jag inte skriver lappar eller gör d jag tänker med än gång så är det kört. Speciellt om det är ngt nån ber mig om som jag inte brukar göra. Som på jobbet t.ex. Då dom kanske bett om jag ska stänga av nån mackapär i sterilen. Är d då första gången nån ber om det så kommer jag garanterat på det när jag ska sova eller dagen efter. Så länge jag inte skrivet upp d då. Har dom bett mig om det flera gånger har kg fått in det på rutin å då finns det där i lilla minnet :) sen finns d ju andra saker man glömmer, både för att man är för upptagen i sitt eller för att d nog inte va så intressant. Å jag känner mig skitdum när jag glömmer sånt mina vänner berättat om, för som vän så tycker jag att man genom att komma ihåg vad dom berättar visa att man lyssnar, bryr sig å verkligen finns där. Kan handla om såväl tandläkarbesök som något som verkligen är noga att lyssna på, vilket kan va jobbproblem.... Killproblem eller nåt liknande. Vet inte vad ni tycker men detta e min åsikt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar