måndag 13 februari 2012

Flytt

Rensar å packar inför flytten som snart är här. Ska ju flytta hem till mamma å pappa igen för att få i ordning på ekonomin. Ska bli skönt å kunna ha pengar över efter alla räkningar är betalda. Så man kan hitta på roliga saker å äntligen få klippa mig. E svinlänge sen jag gjorde d, men så är det när plånboken bestämmer. Måste fixa nytt leg åxå. Det gamla gick ut för 2 år sen. Så knapert har jag haft ;( ok, vart snål å lite lat m ;) tatuera mig ska jag göra åxå.. Det har jag väntat på länge. Har ju liksom motivet klart sen flera år tillbaka!! Ja mkt som händer men d e skoj. Fattar ju att jag inte kan göra allt samtidigt även om jag vill ;) ser ut å bli ett spännande år, sen vore det ju toppen om man hittade kärleken åxå. E så tråkigt nu när alla mina vänner har pojkvänner. Så man känner sig sjukt ensam. Därför ska d bli skönt å flytta hem åxå, för då slipper jag va själv. Är nämligen d värsta jag vet, å det absolut sista jag vill här i livet. Så du vackra tjej som ska bli min, vart finns du?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar