fredag 7 juni 2013

Körkort

Jag har nu gjort en uppkörning å två uppskrivningar.. Jag kuggade på allt. Men är väldigt nära på teorin iaf. Nu sist va jag 2p ifrån godkänt. Så nästa blir tredje gången gillt å då ska jag fan klara det. Har inte kört så mkt, men d ska jag fixa det med ;))) 

Nu sitter man på jobbet å väntar på syrran som e på stan. Sen blir det att åka å handla för å grilla ikväll. Plus att jag ska hämta min iPad med som jag äntligen har tagit mig råd till att köpa. Har velat ha en så länge nu. Så d ska bli sååå nice hihii... 

Filmtips idag blir "Safe Haven" 


2 kommentarer:

  1. Hej, här kommer en länk till den andra bloggen :-) Eftersom jag inte är offentlig i den andra bloggen är jag tacksam om du håller informationen för dig själv. Kul att du hittat till oss, du är välkommen att titta in igen och jag tittar gärna in hos dig.
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!! E ju så dålig på att va här inne.. Ska försöka mer hihii.. Jättetack för att jag får läsa bloggen.. Kommer absolut inte att föra den vidare. Ska läsa m rent nöje ;)) hoppas allt e bra?? ;))

      Radera