söndag 6 oktober 2013

Söndag!

Ja söndagar e ju allt bra sega, man vill göra massor. Men man e för seg för å göra d å så känner man att man bara vill va eftersom d e jobb i morgon igen ;)) men har iaf duschat å ätit å pratat m en kompis å lite. Så nu väntar jag bara på ett par grannar/kompisar som ska höra av sig sen när dom e hemma igen så man kan få lite socialt umgänge idag m ;))) finns inget bättre än å hänga m dom kan jag lova. 

Det där körkortet undrar ni säkert över. Jag försöker köra så fort jag har chans då min bror e hemma. Men inte så lätt då han har sitt å jag mitt å jag aldrig vet när han kommer hem så vi kan planera. Han bor ju i Kalmar så d e inte så lätt. Men jag ska snart fixa d ;))) 

Har börjat träna i bassängen på sjukhuset m.. Riktigt skönt för min värk. Så d gör jag 2ggr i veckan numer. Går hos en arbetsterapeut m mina händer åxå, men dom har lång väg kvar innan dom mår bättre. D e helt sjukt va ont jag har varje morgon. Å hela helgerna.. Sover som en kratta om nätterna m för händerna somnar å jävlas så man vaknar ju av det ;( men ska försöka se d positivt så d lär bli bättre m dom m av träningen ;))) 

Filmtipset idag blir Iron Man-filmerna.. Hade inte sett dom å såg 3:an för ngn vecka sen å den va bra, så då ville jag ju se dom andra 2 m, i lite omvänd ordning bara hahhaha.... 

Såg Monica Z på bio m, den va helt ok!! 
Sen tror jag inte att jag har sett nån film som jag gillat riktigt mkt på ett tag. Längtar tills jag kan se "we're the Millers" för den verkar sjukt bra ;))) 

Over and out..!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar