torsdag 10 oktober 2013

Träna!!

Då va d torsdag igen.. (Redan, veckorna går så fort!) d innebär att d e dags för träning i bassängen på sjukhuset igen. Det är jätteskönt å va i d varma vattnet å träna så man slipper känna hur man svettas e d bästa haha.. D hjälper mig ganska bra tycker ja. Peppar peppar så har d inte vart så mkt ont. Förutom i händer å handleder då. Men dom hjälps väl kanske inte så mkt av denna träning. Utan mer den som jag va på igår. 

Jobbade m handledsstöd på jobbet igår. D va helt fantastiskt. Hade bara på höger som jag upplever e värst. Men tyckte vänster tog lite mer stryk då, så får nog satsa på båda händerna. Hade även ett inatt när jag sov. Så jag inte skulle kunna böja handleden så mkt. Gör nämligen d m alla mina konstiga sovställningar. Så d har ju resulterat i att man får jätteont å handen domnar. D hände ju inte inatt, men däremot tyckte jag att jag hade ont på ett annat sätt istället. Jag va liksom stelare.. Kanske för att man inte kunde hålla rörelserna igång. D e ju viktigt m d åxå. Men ska prova i två veckor får vi 
se ;) 

Dagens filmtips får utebli.. Då jag inte kommer på nån, kommer ju inte ihåg vad jag har skrivit innan heller hahah... 

Over and out 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar