onsdag 9 oktober 2013

Virrig!!

Fan, jag hade skrivit värsta inlägget ju.. Å skulle bara gå in på nätet å hitta bilder till dagens filmtips. Då va texten helt plötsligt borta. Hade ju gått ur bloggen ett par ggr innan å då låg allt kvar. Jaja bara va glad ändå ;) 

Jag ska till arbetsterapeuten nu vid 15:15 men va här redan 13:30 för jag hade tydligen lyckats ta fel på tiden igår när påminnelsen kom haha.. Jaja, jag överlevde då d blev att jag åkte till jobbet under tiden å läste lite Se&Hör ;)) älskar skvaller även om jag vet att hälften inte alltid är sant. Men ändå lite kul läsning ;)) 

Sen skulle jag ju ett dagens filmtips med ju.. 
Det får bli "Loving Annabelle" från 2006 denna gång!

Handling!! 

"Annabelle is the wise-beyond-her-years newcomer to an exclusive Catholic girls school. Having been expelled from her first two schools she's bound to stir some trouble. Sparks fly between her and her teacher, Simone Bradley. Annabelle pursues Simone relentlessly until Simone must make a choice between following her heart and doing what's right"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar