måndag 23 februari 2009

Lword och Lipstick Jungle

Då sitter man här igen, efter att datorn fick va avstängd en kvart=) han ville vila. Fast denna gång vid databordet. Har diskat och duschat å bäddat, så lite nytta gjorde jag i dag. Nu väntar jag på Lipstick Jungle 21:00 och Lword 21:50.

Fick tag i alfakassan, och det blir inga pengar på ett tag för att dom inte hade ett fullständigt arbetsgivarintyg, men kunde dom inte skicka brev om det då, nä då ska man behöva ringa själv. Fast det bra va ju att dom skulle skicka papperen emelan sig, så jag slapp ju va en mellanhand, kanske det går lite fortare. Så det blir ingen soffa=( men det kommer väl fler tåg. Så min snälla mamma ska betala räkningar åt mig.

Ja vad ska man säga, det finns verkligen inte mycket att göra när man är arbetslös, eller inte har pengar. Finns så mycket man vill, så fyller min kompis år eller har men ändå. Men det löser sig.
Man ska inte va orolig, då löser sig inget, tror jag i alla fall. Utan jag tror att man ska tänka att det löser sig och inte grubbla för mycket. Jag har en tendens att faktiskt inte grubbla för mycket på sånt som är lite viktigare, eller hur ska jag uttrycka mig för att det inte ska bli fel. Jag menar såna saker som pengar, jobb och skola el dylikt. Grubblar mer när det kommer till mina nära och kära, då vi har sagt eller gjort något som sårat varandra. Sånt som verkligen gör ont, det är jag expert på att analysera sönder. Är och väldigt bra på att snacka och väldigt dålig på hockey.
Fast sånt går ju ändra på, ska bara få ur ändan ur vagnen först.

Ha d gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar