måndag 23 februari 2009

Alfakassan

Sitter här i sängen och kör racet på internet som jag gör varje dag, det vill säga läser bloggar, kollar mail och facebook. Så även min nya ritual att blogga=)

Även om jag tycker om att skriva så är det inte alltid lätt att komma på vad amn ska skriva om, särskilt inte när man ligger hemma och är sjuk, då det verkligen inte händer så mycket. Brukar inte hända överdrivet mycket i mitt liv annars heller men när man är sjuk kan man ju inte gå ut, och då är det ju svårare att göra något. Träffa kompisar är ju inte heller att tänka på. Tur att telefon, sms, msn och facebook finns=)

På lördag är det i alla fall något roligt som händer, då ska min kompis ha 25-årsfest=) och det kommer säkert att bli bra. Så det ser jag fram emot, blir även Kalmar på dagen med Vican.

Nu kom posten också, usch bara reklam.... men ååå mitt paket från HM har kommit, kläder till min systerdotter som fyller 1 den 21 april, shit kan inte fatta att detta året har gått så fort man tycker inte det va längesen som syster sa att hon va gravid. Men se på mig själv jag blir 25 i år, tycker inte det va längesen jag gick hos dagmamman=) förvisso är där ibland i dagens läge också=) men mest för att jag är kompis med hennes dotter och mer än gärna hänger med hem och hälsar på päronen. Herregud, stackarn hon blir aldrig av med mig...

Sitter i telefonkör till alfakassan just nu, måste kolla om dom vet om jag blir godkänd och får pengar av dom, jag menar räkningarna sa va betalda på lördag. Din placering nr 30 i kön............................ shit jag började på 48 för 8 minuter sen, nä när det nr 27, det går framåt=)
Kanske bäst att sluta skriva här så att jag är beredd när dom svarar.

Ha d bäst vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar