fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:e

Fredag då!! Och fredag den 13:e till råga på allt. Fast jag vet inte om jag tror på det där, jag menar om vi pratar om såna saker som att man kanske är lite extra klumpig en dag som denna. Så kan jag garantera att för mig kvittar det om det är fredag den 13:e eller 5:e jag är lika klumpigför det=) Det kan mona vänner intyga. Jag har alltid blåmärken på mina ben av någon konstig anledning och jag lyckas alltid gå in i dörrposter och dylikt. Men men sånt är livet när man heter Lollo.

I morgon ska jag va barnvakt åt Linn igen=) alltid lika kul att få träffa henne. Hon är så mammi och pappig också, så jag tror att det bara är nyttigt om jag eller någon annan ser till henne ibland.

Åhhh.... jag ÄR SÅÅÅ trött på denna snö som har kommit, det värsta jag vet är snö. Jag vill ha vår och sommar. Men jag ska hålla ut, får försöka tänka positivt, att barnen är glada så att dom kan åka pulka och dylikt.

Men jag måste ändå säga att det är väldigt fint med snö, när man tittar ut över trädoppar och hustak, eller bara rätt ut i skogen, det blir väldigt vackra bilder till fotoalbumet, och om solen lyser så där fint åxå. (nu lyckades jag ju inte med en sån vacker vacker vinterbild, men den här duger)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar