torsdag 12 februari 2009

Rensning av reklam och annat

Nu har man äntligen, slängt all reklam och allt skräp, och pantat dom där flaskorna. Sånt e så tråkigt, men det är så skönt när man har fått det gjort.

I morgon är det fredag igen, vad ska man hitta på då?! Finns inte mycket att göra och alla är upptagna för att jag e så sen med att fråga vad folk ska göra, veckorna går så fort så man hinner inte tänka på vilken dag det är. Så är man så upptagen med allt annat i veckorna så man orkar inte ens tänka på helgen förräns det är torsdag, och då är det för sent. Jaja, jag klarar nog att sitta hemma själv och kolla på någon bra film.



Åhhhh..... vad jag längtar efter vår och sommar. Vill slippa denna jobbiga vinterjacka och kängor, hatar att knyta skor. Midsommar vill jag ha också det är nog den bästa storhelgen jag vet, när man får vara ute på Vinö i Misterhults skärgård, och bara lyssna till vågorna som kluckar mot bryggorna, och båtarna som drar förbi med sitt härliga motorljud och vattnet som bara skvätter upp. För att inte tala om alla härliga människor man bara träffar ca en gång om året som man har så roligt med. När vi på midsommaraftonskvällen sjunger med till tonerna av Anna-Lenas gitarr, det e underbart.
Ha d gött vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar