lördag 14 februari 2009

Barnvakt

Idag har jag åtrigen varit barnvakt, fast Syrrans kille va hemma idag, men han behövde dona lite med badrummet som dom ska få i ordning och syster jobbade så därför va jag där. Vi har lekt och varit ute på promenad i det varma vintervädret, håll på att dö av värmeslag ett tag.

Ikväll ska jag va med Vican, vet inte vad vi hittar på men d ger sig.
I morgon ska jag iväg med Hanna på babyshower, inte helt vanligt i Sverige, men d ska bli kul. Bebisen kommer i april sen.

Igår va jag hemma med en kompis vi tog d lungt, kollade på Let´s dance och såg en film. Men d blev inte så sent, jag skulle ju upp idag, mamma kom vid halv nio och hämtade mig. Men jag försov ju mig till 08:10 så d va snabbt in i duschen och ta första bästa kläderna. Men jag hann.

Nu får ni ha en fortsatt bra alla hjärtans dag vänner. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar