onsdag 11 februari 2009

Skrutt och jag 4-ever


Hej!


Fick va barnvakt åt skrutt idag=) Gutt, vi hade det jättemysigt, och eftersom Linn har varit och fortfarande är förkyld så va hon lite kinkig. Så jag fick mest bära runt på henne, vilket jag inte hade något emot. Satte jag henne på golvet gick brandlarmet=) Men vi va "ute" och gick alltså tränade på att gå och då va hon lycklig.


På eftermiddagen va jag med min gode vän Hanna, gjorde en del ärenden på stan, passade även på att hälsa på mitt gammla jobb. Dom blev överlyckliga över att se mig, fick två stora kramar=) Saknar dom väldigt mycket, men inte att plocka efter dom.
Tänkte försöka lägga mig tidigt ikväll, men det lär väl inte funka som vanligt, brukar inte somna förräns tre på morgonen även om jag lägger mig vid tolv. Men men så är det väl när man går hemma. Sen har jag ju upptäckt att första säsongen av medium visas på fyran efter typ tolv om nätterna, och jag har ju inte sett dom avsnitten, så då brukar jag fastna där åxå, jättebra. NOT
Nähepp, nu ska jag bara kolla in Hannah Graafs och Pernilla Wahlgrens bloggar sen ska jag försöka sova.
Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar