söndag 22 februari 2009

Honungsvatten

Hostar fortfarande=( lever på honungsvatten just nu. Idag va det en kompis som tyckte jag skulle gå till doktorn eftersom jag varit krasslig så länge, kanske e dags. Eller för hostmedicinen som Jenny tyckte. Ja d e väl bara att inse fakta kanske. Har latat mig i dag med, suttit vid datorn, ocj lyssnat på tre skivor hela dagen, men det gör inget det är bra skivor i.

I torsdags messade min mamma mig om att hon hade sett en soffa på shalom som hon villle jag skulle titta på. Så det gjorde vi, men den va inte fin, tyget va hemskt och ryggstödet för lågt. Så i dag kollade jag blocket och hittade en jättefin för bara 1000 kr, som jag kanske ska kolla på om den finns kvar. Mailade killen som hade annonsen, men väntar på svar. Så om den är lika fin som den såg ut på bild fick jag ta den sa mamma, vet bara inte hur hon har tänkt för jag är arbetslös och pank, vet inte ens om jag får pengar från alfakassan. Men det tar vi med henne när jag vet vad killen svarar på mitt mail. Lite kul, har haft en gammal soffa som pappa har lagat, och nu är den sönder igen. Dessutom är den stenhård att sitta i, så det vore ju inte fel med en ny. Får se vad som händer.

Nu ska jag nog kolla en film tror jag. Ha d gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar