söndag 22 februari 2009

Söndag!

Söndag igen! Veckorna går så fort, man hänger inte med över huvudet taget.
Idag känner jag mig något bättre i alla fall, är utvilad, har sovit som en stock i natt. Har duschat också då känner man sig extra pigg, men jag ska ändå hålla mig inne att tag till, för hostan är vidrig. Gör ont som bara den i magen, träningsverk eller vad man nu kallar det.

Vet inte vad man ska hitta på, finns inte så mycket att göra när man måste stanna inne, allt man kommer på blir tråkigt i samma stund som man kommer på tanken. Men men nåt ska jag nog hitta på.

Ha d bäst

1 kommentar:

  1. Tycker du ska skaffa hostmedicin om du hosar mycket! Jag gick o hostade i 2 veckor innan jag fick en utskriven. O då hade jag hostat sönder muskler på båda sidorna i ryggen. Gör fortfarande ont. :-(

    SvaraRadera