tisdag 24 februari 2009

Victoria och Daniel

Jag kom på en sak till jag bara måste skriva om. Det har ju i dag offentliggjorts att Sveriges Kronprinsessa Victoria har förlovat sig med sin Daniel Westling. Bröllop kommer ske försommaren 2010.

Jag måste bara säga att kag trodde aldrig att det skulle bli av, har ju väntat och vänta i sju år nä inte sju inte förresten det är ju så länge dom har varit ihop, men fyra fem år i alla fall. Jag tillhör den gruppen som är lite anti våran kungafamilj där med inte sagt att jag inte är royalist, fast det är jag väl egentligen inte, jag vet inte vad jag är. Men i alla fall, när dom är med i tidningar jag läser brukar jag bläddra förbi, för dom är så tråkiga att läsa om. Dom gör ju bara massa konstigt tycker jag, sen skriver väl tidningarna inte alltid allt som stämmer. Men jag kollade i alla fall på en del av presskonferencen, bara för att se vad dom sa och så, hur Daniel är, man har ju ingen större uppfattning om honom. Men jag lipade, det va så fint, och dessutom så kollade jag på när kungen och drottningen satt med Victoria och Danile och offentliggjorde det hela, slutade med att jag lipade då med. Helt sjukt.

Fast man har ju blivit blödigare dom senaste åren, kan ju bero delvis på det. Men nu får vi hoppas att det blir barn också efter brölloppet, vore ju bra. Sen kan vi bara hoppas att Victoria får ta över tronen inom en snar framtid, hon är ju i alla fall ( i mina ögon ) den vettigaste i familjen Bernadotte.

Punkt slut, tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar