onsdag 25 februari 2009

VÅR!!!

Jahopp, då va det onsdag då, och vad har man gjort i dag. Inte mycket faktiskt, har tvättstugan så visst nytta gör man ju i alla fall, har plockat ihop glasen som min syster ska ha, som jag har tröttnat på.

Karro kommer hit en sväng sen, ska bli kul har ju inte umgåtts på ett tag. Men det är bara att vänja sig, hon kommer va borta mer och mer, när hon väl flyttar till Gotland. Fast det går ju bra man har ju telefon och sms, och datorn. Sen kommer hon ju hem ibland. Oftast i alla fall när man jobbar så går ju tiden åt till så mycket annat att man knappt tänker på hur lång tid det går mellan gångerna man träffas. Men jag är glad för hennes skull att hon har träffat en kille som hon tycker om och som förhoppningsvis tycker om henne. Sen är det ju inta alla som är som mig, som vill bo kvar i Oskarshamn, och det måste man acceptera och framförallt respektera. Vilket jag gör.

I morgon ska mamma och jag va barnvakt åt Linn, så himla kul har inte sett dom på en vecka nu, så man börjar ju få lite abstinens.

Nu är det snart lördag, har sett fram emot den här lördagen ett tag nu, ska åka till Kalmar på dagen och sen blir det fest. Va längesen jag va på fest eller för den delen såg vissa utav tjejerna som kommer.



Nu vill jag verkligen ha vår, orkar inte med snön längre, men det är ju plusgrader i dag så den är nog på väg bort, om den inte tänker komma tillbaka igen. Vädrade lite förut och då lyssnade jag till ljudet av snön som smälter bort, ganska härligt ljud tycker jag. Tänkte det va dags för en bild, så det blir en bild som påminner mig om våren.



Nu får det nog va bra för i dag, ha d gött

1 kommentar:

  1. Ja nu får vi hoppas att det inte kommer mer kyla och snö. Längtar efter våren nu. Jag är också från Oskarshamn och kommer stanna här. Vet inte vad det är men jag trivs bra här. Vänner flyttar men jag stannar kvar.

    SvaraRadera