lördag 21 mars 2009

Celine Dion!!!

Idag sov jag länge, kom inte i säng förrans efter fyra i morse. Gjorde inget speciellt satt bara hemma själv i soffan framför tv:n med datorn i knät=) Men tiden går fort och jag va inte jättetrött, dessutom va jag lite nere igår också, och då e d svårt att somna.


Oh my good, kollar på min DVD med Celine Dion, hennes sista konsert hon gjorde i Las Vegas, där hon har gjort x antal föreställningar med tanke på att hon har varit där i typ fyra år. Herregud, jag blir rörd varje gång, hennes röst är inte av denna värld, hon är helt OTROLIG. Jag kan ju faktiskt stoltsera med att jag va och såg henne i globen förra året=) Det är bland det bästa jag har varit med om. För hon är verkligen min största idol. Har en kompis som e lika besatt eller jag e säkert värre, men hon e inte lå'ngt bakom=) Så vi va där och vi kan inte fatta att det är sant. När jag kollar på DVD:n börjar jag nästa tjuta, jag som aldrig gjorde sånt och tyckte folk va töntiga som stod och tjöt när dom såg sina idoler, men nu förstår jag precis. Men det konstiga va att jag inte gjorde d när vi va i globen, då satt jag mest med ett leende på läpparna och va i ett lyckorus. I slutet på varje konsert hon gjorde i Las Vegas, gick hon alltid ner till någon i publiken och gav dom en ros, när dom visar d, blir jag helt stel och lyckotårarna tränger sig fram. Det är så häftigt och man ser verkligen lyckan i personen som får rosen.

Jaja nog tjatat om det, nu ska jag klä på mig det sista och bege mig till stan.


Ha d bäst

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar