fredag 20 mars 2009

Konkat för fullt!!

Hej! Då va d fredag igen då, eller den e ju snart över faktiskt. Idag vaknade jag tjugo i åtta av ett mess, låg kvar en stund men insåg att det skulle gå åt skogen med att somna om. Så jag la mig i soffan och kollade på nyhetsmorgon, som tur va leddes av Kristin och Steffo, klarar inte av Jenny. Sen va d dags att göra sig i ordning för att hämta släp hos päronen, och åka hem till min kompis och fylla det med SKIT för att åka vidare till tippen. Det tar ju längre tid än man tror att konka på möbler och annat och tungt är det ju med. Men med lite envishet och jävlar anama så går allt. Vi kämpade och kämpade senare med att konka soffor och annat, brudar rer sig bäst själva=) Så fixade Vican käk, så man har ju fått världens goaste paj ikväll också, brukar inte äta paj i vanliga fall, men Vican är en fena på att göra pajer i min smak. Mamma har alltid så mycket deg, och det är det som är äckligt.

Just nu slötittar jag på Hundtricket, det e en sån jobbig film, tycker egentligen inte att det är en så jättebra film, men ändå har jag den i DVD-samlingen och varje gång jagser den så är den bra i alla fall, sjukt, antingen tycker man ju om filmen eller så gör man det inte. Men jag e ju inte som alla andra=)

Gutt att Laila och Magnus gick till final i Let´s Dance, hejar på Laila så d e ju gutt. Får väl sitta och rösta som en tok nästa vecka=)

Nehe, nu e d slut för idag. Ha d gött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar