måndag 23 mars 2009

Måndag!!!

Sitter här och kollar på Cityakuten, och skriver lite. Idag vaknade jag vid nio av att syster messade och undarade om vi skulle hänga idag. Självklart sa ja, hade ju ändå inget för mig och träffa dom är ju alltid kul. Men Linn hon skriker bara så fort man tittar på henne, det är bara mamma som gäller. Det är så tråkigt, för man vill ju kunna busa och gosa med henne. Enda gången man kan busa och få henne till skratt är när hon är i mammas famn eller när mamma sitter på golvet och leker hon med. Men men det går väl över en dag hoppas jag. Sen va vi en sväng i stan, då fick jag prova köa den nya vagnen som dom införskaffade för ett par veckor sen. Det är tre hjul på den, så jag har varit skeptisk till den, dels för att jag tycker det är fult med bara tre hjul och har trott att det är äckligt att köra med. Men det är ju inte jag som ska ha vagnen=) men jag fick ta tillbaka allt jag sagt, den va riktigt go att köra med, och jättesmidig i affärer. Så vad har jag lärt mig av det då?! Jo att Lollo ska sluta vara fördomsfull, men det vet vi ju hur det går=)

Idag har jag ätit mammas goda kroppkakor för fullt, hon hade stått igår och gjort dom, så fick komma hem och hämta. Mina kompisar fick också med sig några. Hon är så snäll min mamma.

Nä nu är det Lword, första säsongen ska börja visas igen. Så bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar