måndag 2 mars 2009

Cityakuten

Hej! Nu är det ett tag sen jag bloggade igen, dagarna går så fort och i helgen har jag haft fullt upp. Eller i lördags i alla fall. Va först en sväng i Kalmar och shoppade, sen va det bara hem och byta om och vidare till syrran, sen bar det av till min kompis Hanna som hade sin 25-årsfest. Den som jag hade sett fram emot länge, den blev lyckad. Hade jätteroligt och hon blev glad för det vi hade köpt också hon fick "sex and the city"-boxen som hon velat ha så länge.
Igår mådde jag dessvärre inte så bra, spydde och hade mig. Vet ej varför, men idag är jag pigg så skitsamma.

Va en sväng i Kalmar idag med, Hanna skulle dit en sväng så jag hängde med, kul med en snabbvisit=)

Just nu kollar jag på mitt älskade Cityakuten som började med sin sista säsong idag=( fast det är ju roligt att det är tillbaka.

Nähe, d va allt för idag på återseende. Ha d

1 kommentar:

  1. Jag var i Kalmar en sväng också. Det är alltid lika roligt att komma dit, man har ju inte lika stort utbud av affärer här i stan. Hoppas du har det bra hälsningar Susanne.

    SvaraRadera