söndag 8 mars 2009

Kalas!

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film och tagit en hair make over dusch, med andra ord rakat benen o.sv. =)

Sen bar det av till Svalliden för att fira Marcus som fyllt 25. Blev mat och kladdkaka så nu är man mätt vill jag lova.

Igår va mamma och jag på stan, sen följde jag med hem på mat. Så bakade vi kärleksmums, såå gott. Fick med mig en burk hem, så det bjöd jag Hanna och Vican på när dom kom igår kväll. Kollade på melodifestivalen och hade det allmänt trevligt. Tycker att Caroline af Ugglas låt är bra, hon har en go röst, men jag tycker inte att hon passar in i melodifestivalen. Nä jag röstar på Sarah Dawn Finer. Nu låter jag som värsta fanet, jag som inte ens tycker om melodifestivalen=) fast jo, alltså jag kollar gärna finalen i globen, men jag tycker att det räcker med ett program som förut. Det är jobbigt med alla dessa delfinalerna, alla blir så uppbundna, ingen kan ju hitta på något annat en lördag. Nä dom måste sitta hemma och kolla på tv, eller om man råkar va på fest ska dom promt ha tv:n på. Vilket är så tråkigt.....

Jaja, nä nu va det slut på ord för idag. På återseende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar