torsdag 19 mars 2009

Skrutt!!!

Ja nu är det ju redan en vecka sen jag skrev något sist. Jag har haft fullt upp, så jag har inte haft ork att sätta mig och skriva. Idag har jag varit på möte hos socialen för jag behöver pengar från någonstans, har ju inte lyckats hitta nåt jobb än, och alfakassan fick jag ju avslag ifrån, så det är lite kämpigt och nervöst just nu. Men det ska väl lösa sig det också.

Va hos syster i måndags en snabbis, nu har skrutt lärt sig att ta ett par steg själv=) hon är så duktig. Det är roligt med, men sen kommer man väl inte få bära runt på henne lika mycket när hon kan gå själv, och det är tråkigt. För jag tycker det är så gutt att gå runt med ett barn på armen=) får väl skaffa egna så att jag kan det=)

Nä ha d bra vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar