tisdag 24 mars 2009

Läggdags!!

ÅÅÅ, varför ska det va så svårt att gå och lägga sig??? Jag sitter alltid uppe onödigt länge, då tänker ni säkert att gå och lägg dig då.. Men jag kan inte, är så pigg, även att jag gick upp tidigt, om nu nio räknas som tidigt=) Fast i min värld är nio tidigt.. Lägger jag mig så kommer jag bara att ligga och vrida på mig och tankarna kommer snurra till tusen, så då är det enklare att sitta uppe tills ögonen trillar ner automatiskt. Just nu sitter jag dessutom och lyssnar på gamla goa låtar och då blir man ju lite extas så det är ju inte så smart.

I morgon ska jag hem till Svalliden, har inget att göra om dagarna och sitta och stirra här hemma gör ju inte saken bättre. Så jag tänkte jag skulle åka dit hem och härja lite med Maria. Ringde och förvanade henne idag=) hon brukar skämta om att hon måste ta lugnande när jag kommer för att jag härjer med na=) Men det e inte så farligt som det låter kan jag lova.

Nä om man skulle ta och borsta tänderna och försöka sova. Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar