tisdag 24 mars 2009

Rastlös!!

Ja vad ska jag skriva, det har inte hänt så mycket i dag heller. Har varit hemma i Svalliden och hängt hos Anderssons, tyckte jag behövde lite sällskap, börjar tröttna på att sitta hemma i min lägenhet själv, när alla andra jobbar eller pluggar. Jag söker jobb och så, men det går ju så trögt. Vet inte vad jag ska göra för att dom ska vilja ha mig. Men det löser sig väl så småningom.

Jag snodde lite jord från mamma och pappa idag, så nu har jag äntligen planterat om mina blommor i fönstret som knappt hade någon jord=) Så nu ska dom väl må bra igen, har haft dom i många år, så jag är förvånad att dom överhuvudet taget lever, för jag och blommor passar inte riktigt ihop. har absolut inga gröna fingrar. Vilket är lite konstigt egentligen, för jag tycker om att påta i trädgården, klippa gräs o.s.v så.. ja=) Men men man behöver ju inte alltid va duktig eller bäst på det man tycker om att göra.

Nä nu är orden slut för tillfället, ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar