onsdag 11 mars 2009

MÄNNISKOR!!

Jag följer även Pernilla Wahlgren och Hannah Graafs bloggar. Idag hade Pernilla skrivit ett inlägg om människor som inte kan låta bli att kritisera henne och hennes familj, för allt dom gör och inte gör. Trodde att kommentarsfälten va till för att skriva vad man tycker om dom eller om dom har skrivit något som man vill kommentera med sin åsikt och då menar jag om dom t.ex har skrivit om ja vad det nu kan va, ööö... ett tv-program eller något annat där man kan ha delade åsikter. Inte hur vida (för att citera Pernilla) hennes son måste vara olycklig för att han aldrig ler på kort, eller hur hon och hennes familj konstant ler, det är väl underbart att hon ler. Man blir ju gladare av att titta på någon som är glad än någon som är sur. Eller att hon och hennes ex-svägerska inte tycker om Laila Bagge?!?!?!? alltså helt sjukt, hur kan dom få för sig att hon inte tycker om Laila, hon har ju inte nämnt vad hon tycker om henne (förräns nu) och hennes son han är bara 2 år, och som hon sa, han tycker det är roligare att bli jagad och leka än att ställa upp på bild. Han har inte lärt sig att le på kort än. Jag bli galen, kan folk som inte tycker om Pernilla strunta i att läsa hennes blogg så vi som tycker om att läsa den får njuta av vad hon har att dela med sig av. Så slipper vi läsa arga inlägg från henne. Hannah Graaf har till och med tagit bort sina kommentarsfält tills vidare bara för att det finns idioter som inte kan låta bli att skriva elakheter istället för att strunta helt i henne och bry sig om dom som dom tycker om. Detta drabbar ju bara dom som vill skriva något snällt och tycker om att läsa hennes blogg. Vi svenskar borde släppa efter lite mer, vi borde börja visa alla respekt och verkligen ägna oss åt dom som gör oss lyckliga istället för att bara kritisera, det får man absolut och göra, jag menar inte att man ska sluta helt. Men säg det inte till folk som inte behöver veta. Kritisera bara dina vänner och din familj när du känner att det behövs för att det är något som inte stämmer. Så man inte behöbver gå runt och må dåligt. Jag ska egentligen inte säga så mycket för jag är som alla andra, men bara för att jag inte tycker om t.ex Tomas Di Leva så skickar jag ju inte brev och hackar på honom för det. Nä låt dom va!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar