söndag 29 mars 2009

Sommartid!!!

Jahopp då har man ställt fram klockan igen då.... Tyckte inte det va längesen man frog tillbaka den, men tiden går fort.

Igår va jag med min syster, hennes sambo, min bror och massa fler på Sandra i Kalmar och tittade/lyssnade på LS (Lasse Stefanz) Va hur bra som helst, jag stod längst fram vid scenen och va helt lyrisk. Sjöng med och klappade takten (som jag för övrigt suger på) =) men d e bara och kolla alla andra. Fick Olles autograf på armen med så jag e nöjd, hittade ett häfte med dom andra medlemmarnas autografer åxå så jag e verkligen nöjd=)

Idag har jag fått en ny soffa, eller den är inte ny, men för mig blir den det. Min andra hade gjort sitt så jag fick ta över min kompis föräldras soffa som hade stått på vinden och väntat på att slängas, den är hel och så alltså=) Så det har varit ett evigt konkande idag vill jag lova, ut med min gamla och in med min nya. Men det är kul att få (för mig ) lite nytt. Så nu sitter jag i soffan som är mycket skönare än den gamla.

Min underbara mamma ringde och väckte mig idag och sa att jag skulle klä på mig och gå ut, för hon hade handlat massa mat till mig, så jag klarar mig ett tag, hoppas att det löser sig med pengar snart, kan ju inte ha det så här längre. soc fick man ju inte mycket av, men hoppas det blir bättre nästa månad.

Nähe nu ska jag försöka sova, ska upp tidigt i morgon, schemat är speckat... Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar