söndag 7 juni 2009

Celine Dion!!!!

Sitter nu och lyssnar på min senaste skiva med Celine Dion (och sjunger till alla låtar minst lika bra som henne, tror jag i alla fall) det är en samlingsskiva, så egentligen har jag ju nästan alla låtar innan =) För exakt 1 år sen va jag och min kompis på hennes konsert i Globen. Ni förstår hur stort det va, alltså jag ÄLSKAR verkligen henne. Hon är, the one and only inom musik i min värld=) Så jag va mäkta stolt när jag satt där i globen å såg och lyssna de till denna världsartist. När jag läste i tidningen att hon skulle va i globen va det ingen tvekan om vem jag skulle ringa och säga till om att vi bara va tvugna att åka dit=) Sagt och gjort så ringde jag Karro som nappade direkt, och nu 1 år senare sitter jag här, lycklig för att jag tog mig råd till det, för ekonomin va ju inte den bästa då heller.

Jag ryser i hela kroppen när jag hon sjunger. Har DVD:n från sista konserten hon gjorde i Las Vegas. Shit, trodde aldrig att jag som, inte fattar hur man kan tjuta på konserter eller till filmer, faktiskt skull egråta när jag ser den, men det är sen jag har sett henne Live. Det finns vissa känslor i denna kropp som jag inte trodde fanns=) Nä nu ska jag sluta tråka ut er med allt tjat om Celine Dion.

Ikväll bär det av till Svalliden för kalas, funderar i och för sig på att åka snart, har ju inte så mycket annat för mig.

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar