söndag 14 juni 2009

Jobb och Bio!!!

Idag har jag varit och jobbat, dom fick ju för sig att dom skulle jobba igår också, så då blev det att rycka in=) Men det är lugnt, får ju cash. Sen va jag hos Hanna en sväng, kände inte för att cykla hem med tanke på att jag skulle in sen igen för att gå på bio med Hanna och Vican. Vi såg Baksmällan, herregud vilken film, den bar med sig många härliga skratt, vi garvade nästa ihjäl oss i bland.

På tal om skratt så va jag på grillfest igår, hos Hannas bror och hans fru. Hur kul som helst, vi satt ute och snackade hela kvällen, med Johans träningspolare, och deras tjejer, och Johan=) Ja så mycket vet jag inte när jag skrattade sist. Måtte jag få komma på fest dit igen=)

I morgon blir det att städa trapphusen och jobba. På kvällen blir det att sitta å gråta hemma hos Hanna, det är absolut sista avsnittet på Cityakuten=( Buhuu...

I veckan sen blir det jobb. På torsdag kväll efter jobbet bär det av till Öland för att fira midsommar. Ska bli kul att fira med Hanna och vican, har aldrig gjort det förut, eller jo Hanna va med på Vinö förra året. Annars har jag varit ute på Vinö med Anderssons i över 10 år. Men i år jobbade Karro, så då blir det inte att jag åker. Men jag får väl överleva och hoppas på nästa år i stället.

Nähe, nu får det va nog för ikväll. Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar