tisdag 18 augusti 2009

Soft!!!

Har haft en go dag idag, började med att tvätta, kanske inte det roligaste. Men än så länge har jag i alla fall inte tröttnat på det, kom igen när jag har man och barn=O) Då kanske jag inte svarar detsamma.

Va inne i stan idag och träffade E en kompis som jag inte sett på 6 år tror ja=O) Va så längesen hon flyttade från O-hamn i alla fall. Men skitsamma grejen va att det va jättekul att träffa henne igen, känns som man har umgåtts hela tiden.
Hon flyttar tillbaka hit snart så då blir det mer häng=O) Efter det gick jag till V och hängde på hennes jobb, till det va dags för mig att jobba. Å nu sitter jag hemma och ska snart se den nya Wallander-filmen=O) Gött mos som man tydligen uttrycker sig numer=O)

Imorgon blir det att städa trapphusen, sen blir det jobbet och inget mer. Sen ska jag försöka träffa en annan kompis i veckan. Sen blir det LS i helgen i Fågelfors med gänget. Å söndag blir det jobba och träffa C. Så jag har att göra=O)

Det va alles, ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar