måndag 2 november 2009

Ännu en film!!!!

Hihiiiii.... Det blev en film till, Management med Jennifer Aniston, Woody Harrelson och Steve Zahn bl.a, ganska bra, men kommer nog inte se den igen. Fast som alla tjatar och gnatar om så måste man ju prova innan man kan säga något. Jag är expert på att döma och säga att något är äcklig eller att den filmen är dålig den ska jag aldrig se, sen brukar det va jag som skrattar mest och bäst när jag väl ser den där "dåliga" filmen av någon anledning=O) Ja vad att lära, jo att man inte ska döma i förväg. Men även om jag vet det så är steget dit till att vänja sig av med dåliga beteenden väldigt långt. Men jag ska försöka att göra det bästa jag kan för att göra mig av med den dåliga vanan.

Nähe, nu får det nog bli sängen i alla fall, god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar