måndag 2 november 2009

Nattuggla!!!

Varför måste jag va en nattuggla??? Egentligen gör det ju inget, för jag jobbar ju bara på kvällarna, men det är ju så himla svårt att komma upp på morgonen, så man kan göra alla dom där måstena man har ibland, vissa dagar gör ju inget om jag sover till det är dags att jobba ungefär=O) Men det är ju bara jag som kan ändra på mig själv, så den dagen jag tycker det är dags får jag göra det. Har suttit hela dagen och varit jätteseg, men nu när klockan är snart 01:30 då har jag piggnat till hahahaa... ja jag säger då d.

Men i alla fall, har hängt med H idag, vi drog en pizza, sen har vi suttit framför varsin dator och ugglat=O) Nä men d e kul, att ha sällskap, man har någon att slänga några ord till ibland.

Har sett en helt underbar film precis, Nia Vardalos (Mitt stora feta Grekiska bröllop) har gjort det igen, en helt fantastisk romantisk komedi, som dessutom utspelar sig i Grekland, kan det blir mer underbart??? Nä den måste ni bara se.

I morgon är det måndag igen och en ny underbar vecka börjar, får se vad som kommer hända. Man vet aldrig, men som det ser ut just nu så blir det ganska trist. Bara jobb, vilket jag älskar men alltid roligt och göra något mer än det=O)

Nähe, får se om det blir sängen eller kanske ännu en film hihiii...

Ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar