fredag 27 november 2009

Seg start!!!

God morgon!!

Idag va det segt att gå upp, kände att jag ville upp tidigt. För jag ska inte sova hemma ikväll (har svårt att sova borta) så då tänkte jag att ja är trött så är chansen större att jag somnar ikväll. Dessutom ska jag snart in till stan, ska på bolaget och till tandläkaren (igen) efter d blir det att jobba direkt. Sen blir det handling inför kalaste i morgon. Å sen ska jag bara sitta och slöglo på tv och lägga mig tidigt, så man orkar upp i morgon. Ska va barnvakt ikväll, men skrot sover nog när jag kommer, om inte annat blir det sängen rätt snart efter min ankomst.

Igår fick min "syster" en lite son=O) E så glad... för deras skull. Så GRATTIS K och J.

I morgon blir det 25-årskalas/fest vad man nu vill kalla det. Ska bli såå kul=O) Alla jag bjudit kommer, förutom K och J då, men det har ju sin förklaring=O)

Va å klippte mig igår med så jag är fin inför helgen hihihii....

Nä, usch nu orkar jag inte skriva mer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar