tisdag 1 december 2009

Brothers & Sisters

Sitter just nu och kollar på brothers and sisters, är inte ofta jag kommer ihåg att se det, men det är en ganska bra serie ändå. Tyvärr är d ju som många andra, att man kan skita i att se ett x antal avsnitt för att sen komma in någonstans och fatta precis allt som om man sett varenda avsnitt. Fast d är ju bra på sitt sett, men det är ju inte så bra för serien. Men men.....

Har haft en underbar helg i alla fall, i fredags va jag barnvakt åt skrot, hon vägrade sova så vi satt och tittade på tv, till halv nio, när jag fick nog och började gå runt och vagga henne till sömn. Vilket funkade=O)

I lördags va d fullt upp, med att fixa inför kalaset som va senare på kvällen, maten och efterätten va jättegott och räckte gott och väl, jag va nöjd och mina gäster va nöjda=O) I söndags gjorde mamma och jag smörgåstårta som jag bjöd jobbet på. Det fanns inte ämne utav den kvar idag, det va kul för dom hade ätit och tyckt det va jättegott, så det va ju bra.

Igår på min dag tog H med mig till Kalmar, bjöd mig på mat och så shoppade vi=O) Det va en jättemysig dag, synd bara att jag blivit förkyld=( Men det går snart över..
Idag har jag varit på stan och köpt alla julklappar, jag har bara 3 jag skulle köpa till. Har sagt att jag inte har råd.. jag brukar alltid va sent ute med alla klappar, men inte i år. Nu är det bara att få upp alla stjärnor, gardiner och tomtar. Har inte haft tid än, och ingen ork heller. Men måste ta tag i det innan helgen då jag och H ska ha fest här hemma=O)

Ja d va alles.. ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar