söndag 22 november 2009

Söndag sköna Söndag!!!

Idag, har jag haft skrot här mest hela dagen, så underbart. Hon är så go, kelig å kramig i tid och otid, eller otid är det ju aldrig=O) Men kom inte på ngt bättre sätt att säga det på =O) Vi har busat, ätit, kollat film sovit vart ute i regnet å ja herregud. Man hinner mycket..... nu är det tvätten som gäller, sen händer väl inte så mycket. Blev ensamt och tråkigt=(

Va på Lasse Stefanz i fredags, med ett helt gäng. Vi hade jätteskoj, å LS e ju bara såå bra. Tåls att se dom om och om igen. Men nu ser jag fram emot mitt kalas, min riktiga födelsedag och den 10 december då jag ska på julshow...

Igår va jag hemma mest hela dagen sen åkte jag till svalliden å va lite social. Blev kvar länge, för mina halvfulla föräldrar håll på å snacka ihjäl mig=O) Men det va kul så jag ska inte klaga, vi brukar inte sitta och snacka på det viset så ofta. Så det va uppskattat, även om det blev tjatigt för mamma tjatar om 1 miljon ggr när hon e full=O)

Nä, det va d hele... ha d

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar