fredag 4 december 2009

Helg!!!

Äntligen.. så är det helg!! Idag har jag städat å tvättat, å igår kom äntligen lusten över att sätta upp julgardiner å d som hör till. Så nu är det fint inför festen som H och jag ska ha i morgon.

Snart är det som sagt helg, ska bara jobba lite innan. Sen kommer H å hämtar mig så ska vi käka gutt å handla lite snacks till i morgon. Va bra det är när man kommer upp relativt tidigt, okej halv tio vart klockan, men då va jag ändå uppe vid sju för att sätta igång maskinerna. Så nu sitter jag här och bara väntar på att få jobba, ska la käka lite först.

Har kommit igång med processen att bleka min vänstra framtand med, så gutt. Har stört mig på att den är så gul i många år nu, har tydligen slagit i den när jag va liten(?!) minns inte det=O) Men så är det säger min tandläkare, å då e d la bara att tro na.. men i mitt fall så är det säkert så, jag menar jag har ju ramlat ett otal gånger, och har väl inte slutat heller för den delen, Hahahaa....

Nä, nu blir det mat. Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar