onsdag 9 december 2009

Lucia och Julshow!!

Ja vad ska man skriva idag då!? Det som jag kom å tänka på nu, e ju Tiger Woods... seriöst VEM bryr sig om att han har varit otrogen med X antal kvinnor!? Inte jag i alla fall... jag har inget emot skvaller, läser gärna se och hör=O) Men måste dom ta upp 711 sidor om hans otrohet...som Claudia Galli skrev, vart tog sbibis vägen.. är Tiger större?? =O) Hahahaa...

Festen i lördags va jättelyckad, jag hade jättoskoj. Det kom mycket folk, folk man absolut inte räknat med åxå.. det är skoj.

E så glad idag.. min kompis ska komma ut hit till mitt kvarter=O) Hon ska flytta in i grannhuset.. kommer bli såå roligt, med alla grillkvällar vi kan ha å allt. Det kan vi ändå, men nu kan det bli mer spontant=O) Längtar <3

Jag va på lussefirande idag på morgonen. Skrot va Lucia, hon va så söt sååå!!!

Nä shit nu blir det duschen sen sängen... i morgon blir det julshow med Sanna, Sonja och Shirley..... å Måns Zelmerlöw=O) Wiee!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar