söndag 31 januari 2010

Söndag!!!

Idag har jag varit riktigt trött, va på en riktigt lyckad inflyttningsfest hos min nya granne tillika vän sen 20 år tillbaka. Gick aldrig ut, men alkoholen gör sitt till=O) Somnade som en stock runt ett, å vaknade inte till liv förrän halv tolv, lagom till att åka in till jobbet med nästa buss.
Började sen jobba vid 13 och va klar till 16, skönt. Sen bara hem och duscha. Sen drog vi till en kompis och kollade "en annan del av köping" vi va fyra brudar med mig, käkade pizza å snacks=O)
Köpte en ny chipssort, sourcream & franska örter. Va väl inte dom godaste chipsen jag ätit. Men wtf man måste ju testa=O) Kommer ju ändå äta upp dom, som den smålänning jag är!!

Köping alltså, vilket härligt program, dom e ju så underbara hela gänget. Man skrattar ju inte åt personerna utan snarare med. Dom bjuder på sig själva allihop, å d e så härligt. Linda, Micke, Tobbe och Mats. Hahahaa..... Vilket gäng!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar