onsdag 10 februari 2010

Bättre men inte bra!!!

Knäet alltså, jag jobbar ju å så, men gör bara det jag känner att jag klarar av, och så fort det känns jobbigt så sätter jag mig. Dom vet om det så förhoppningsvis så stör det dom inte att jag har saker som borde göras men inte blir gjort!! Men vad ska jag göra då, måste ju tänka på mitt knä, eller snarare ben nu, för det känns i hela benet när jag ansträngt mig för mycket.
Självklart kommer det ju mer snö idag med, så kryckorna kan jag inte lägga undan än=( TYPISKT hade ju varit skönt att slippa dom, e ju rätt jobbigt när man ska i och ur bilar och bussar, och som igår (jag har aldrig väska till jobbet) så va två kompisar och lämnade en film och skiva på jobbet, hur lätt är det att ha en kasse hängande på kryckorna då!? Gick ju bra, eftersom jag bara stödjer mig på en mestadels, men vill ha båda i fall att.

Jaja nog om det, idag va min snälla mamma här och lämnade ett busskort, mitt andra va slut och pengar på banken, va är det?!!??! =O)
I helgen ska jag till syrran och mysa med henne och skrot. Syrrans sambo drar till våran bror i Kalmar för en grabbkväll så sover han där med då. Så då ska vi laga god mat, kanske se ngn film å lite, sen på söndag ska dom ut och äta, så då ska jag passa skrot. Blir nog även så på lördag dag, då ska syrran till Kalmar=O) Men det blir bra, älskar att hänga med skrotis!!

Igår fick jag äntligen se den nya Beck-filmen i Stormens Öga, den va såklart lika bra som alla andra, men lite annorlunda framställd. Men wtf Persbrandt va den som syntes mest=O) Å det gillas!!

Nä, nu ska jag äta lite glass....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar