måndag 8 februari 2010

Jobbat!!

Jaha, idag har jag då jobbat första dagen efter en hel veckas sjukskrivning. Gick jättebra trots att jag haltade fram. Men nu känns det mycket bättre, så hoppas bara det inte blir värre efter en natts sömn, då man har vilat knät. Så skönt att kunna gå normalt, har inte vågat lägga kryckorna åt sidan helt, bara när jag är inne. Ute är det lite för halt med tanke på att jag inte är så jättestabil knät än. Men när jag gick från bussen idag, så provade jag utan en bit, och det gick som det skulle, så vem vet i morgon kanske dom åker in i förrådet=O)

Sov till 13:00 idag har ju såklart fått ont i magen (kvinnobestyr) lider ngt fruktansvärt. Men det är bara att bita ihop och äta värktabletter så är det snart över, sova brukar va skönt för då känner man ju inget. Nä gud va tråkigt det här blev=(

Lite gladare miner kanske, men har inte så mkt mer att säga nu, jo jag va hos syrran igår. Mamma och jag åkte för att träffa skrot en sväng, hon e ju sååå GO!!! Blir ju roligare och roligare för varje gång man träffar henne=O) Mamma sa det att hon e ju inte mkt värd när jag är med, då är det bara Lollo som gäller hihiii...!!! Och morfar sålkart, men han va hemma.

Nä nu ska jag gå och lägga mig i sängen och läsa min bok som jag är helt inne i nu, började läsa för typ ett år sen, kom en liten bit, sen pallade jag inte mer. Inte för att boken är dålig, utan för att jag verkligen måste känna för att läsa och det har jag gjort nu när jag gått hemma, när det e tråkigt med dator och tv=O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar