måndag 15 februari 2010

Tvätt och sovdag!!!

Ja idag är det tvättstugan som gäller, men det va inte så mycket tvätt som tur va. Annars har jag sovit mest hela dagen, gick upp halv ett, så gutt. Men va ju borta lördag-söndag å då sov jag inget, så det va ju välbehövligt.
Helgen har varit rätt ok. Har varit hos syrran och umgåtts, ätit gott och busat med skrot. Va ute och åkte pulka igår, skrot alltså, jag kan inte ta mig upp och ner med mitt knä. Men L hade skoj i alla fall, å det va ju viktigast=O)
I fredags va jag hos H, hennes föräldrar och systerdöttrar va där med, så d va en lugn och skön kväll. Kollade Let´s Dance, men det va mest tjejerna vi såg, för dom stod framför tv:n och skulle dansa likadant som Molly Sandén och Claudia Galli!! Så söta=O) Kom hem runt halv nio igår kväll så det blev tv:n duschen och sängen, inte mycket man kunde hitta på då liksom.

Senare idag blir det jobbet i vanlig ordning, sen kommer det väl inte hända så mycket mer. Hela veckan kommer väl se sådan ut, har fortfarande lite svårt med knät, så vill inte hålla på å styra med massor. Men måste in till stan och hitta present till H som fyller år, men det kan jag ta innan jobbet på fredag kanske, ja tror det blir så. Hoppas åxå på att få träffa K lite som kommer hem från Gotland för en veckas visit här hemma=O) Så det kanske det blir någon utav dagarna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar