lördag 6 februari 2010

Fest och Melodifestival!!

Ja ikväll börjar ju melodifestivalen, tänk att det redan gått ett år!!! Jag brukar inte följa alla deltävlingar, orkar inte sitta som en slav framför tv:n i 50 lördagar, jag sitter ju redan klistrad måndag-torsdag=O) Fredag och lördag tycker jag man ska ägna sig åt nära och kära, festa eller umgås via att spela spel. Däremot kan jag tänka mig att samla ett gäng kompisar till finalen, det e kul att se.

Ikväll e d fest så då slipper jag att sitta å glo på d i alla fall. Men lite nyfiken på vad Sonja Aldén och Charlotte Perrelli har hittat på, så måste ju se d. Dom ska ju inte tävla, men ngt framträdande kommer dom att stå för. Å Sonja Aldén är ju lite av en idol så allt hon tar sig för som jag kan se och höra är lite av ett måste för mig=O) Men det finns repriser och video till sånt, så jag slipper ju skita i mina vänner i alla fall=O) Inte för att mina vänner skiter i mig för melodifestivalen, absolut inte. Vi brukar samlas å festa å se d ihop!!! Men vissa av oss gillar d mer än andra=O)

Nä, nu får jag återgå till att göra mig i ordning!!

Eller jag skulle ju skriva om att man kan gå in på Aftonbladet och lyssna på bidragen redan nu, vilket jag tycker är lite dåligt. Hela spänningen med programmet och hela den biten e ju att man inte har en aning om vad det är för låtar eller hur?! Namnen brukar man ju få veta i samband med att artisterna presenteras men mer än så vill jag inte veta innan det drar igång, då blir det ju lite fuskigt. jajaa....

Nä, ha en trevlig lördagkväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar