fredag 5 februari 2010

Fredag igen!!

Ja d är ju det!!! Har nu varit hemma i fem dagar redan, va uppe på jobbet och hälsade på igår, dom blev så glada så=O) Va hos Ortopeden igår med, och han kunde inte hitta något fel på knät, annat än lite vätska. Så jag behövde inte göra någon operation YES!!! Rådet va att kontakta en sjukgymnast, så jag kommer igån ordentligt med min rörlighet och spänst i knät. Får se vad ekonomin säger om det!?

Jag kunde börja jobba på måndag igen, så det ska jag. Skönt ska det bli, långtråkigt här hemma. Men vaknade inatt med världens värk, ville bara skrika och gråta. Men tog en tablett och somnade snabbt, har inte lika ont nu, men bra är det inte. Förbaskat i mina ögon, för igår va det så bra, och det kändes nästan som vanligt, jag kunde gå ordentligt å allt. Men får gå på måndag å funkar det inte får jag se till att bli sjukskriven.

Men skit i det nu, nu är det helg och jag ska försöka njuta av den, idag blir det bara chill, kommer en kompis en stund. Sen ikväll hoppas jag att V kan komma förbi, har inte sett henne på ett tag, så det vore rätt nice, med tanke på att jag inte kan ta mig.

I morgon är vi bjudna på en fest, som jag så gärna vill gå på, men just nu tvivlar jag på det. Men får se hur jag mår i morgon, annars får jag väl sitta hemma själv å glo på melodifestivalen eller nåt=O) En dag i taget!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar