onsdag 22 september 2010

Äntligen pigg!!!

Ja som sagt, äntligen e jag frisk från förkylningen, det tog sin tid kan jag lova.... men har ju jobbat i 1 1/2 vecka redan men va dålig i typ två veckor=( Men nog om det, för nu när jag e pigg spelar det ingen roll =)

Annars e d väl lite si å så med mig, känner mig inte så jätteglad just nu.. kämpar med lite frågor å funderingar som jag behöver svar på.. !!! Hoppas bara det löser sig när jag har pratat med min V..!!! Annars vet jag inte vad jag gör, e en sak som jag funderat länge på, men ändå förträngt.. känner mig inte modig nog att ta tag i det heller. Men nu måste jag för livet är för kort för att slösas bort.

Lite roligare saker är att jag på lördag ska åka å träffa min faster som jag inte sett sen i maj.. d blir nog hela familjen som åker.. hon bor för tillfället på sitt sommarställe på Öland så äntligen ska d bli en tripp dit, har inte varit där i år än... nästan skam!!!

Nästa fredag blir det Ladies Night med syrran å några kompisar till oss, ska bli kul=O) Ser fram emot att få se Brolle live!!!

Snart blir det nog sängen tror ja, men kanske ett avsnitt av Jims värld först.. hmm!?!?? =) Ja vi får se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar